Ce să faci și ce să nu faci pentru a fi o persoană mai sănătoasă și mai fericită?

Articol realizat de redacția Creative Art Copywriting cu informații din surse deschise. Acest articol nu a fost revizuit de un specialist. 

Pentru unii oameni, a fi sănătoși și fericiți pare a fi o stare firească. Am putea zice că nu depun niciun efort în a arăta atât de bine și a fi atât de zâmbitori și plini de viață. În realitate, toți acești oameni care radiază de sănătate, de vitalitate și de fericire au o rutină de zi cu zi bazată pe obiceiuri sănătoase, care îi ajută să fie energici și în formă maximă.

Dacă ați ști care sunt acele obiceiuri care v-ar putea garanta un corp armonios, o stare de bine și un nivel maxim de energie, cât de dispuși ați fi să le integrați în stilul vostru de viață? Iată, în rândurile de mai jos, doar cinci obiceiuri pe care le împărtășesc  majoritatea oamenilor care arată care și se simt bine:

Un program corespunzător de somn. A dormi suficient este, cu siguranță, un subiect la ordinea zilei. Știm cu toții cum ne simțim atunci când nu dormim suficient. Suntem nervoși, obosiți, morocănoși, așa că este mai ușor să mâncăm o gogoașă decât să pregătim o salată cu legume proaspete. În timp ce dormim, corpul nostru se repară. Pentru a se repara, arde calorii. La polul opus, dacă dormim mai mult de opt ore, corpul nu mai arde calorii, așa că este important să dormim doar 7-8 ore în fiecare noapte. Dormitorul trebuie să fie curat, aerisit și aici nu trebuie să avem televizor, radio, calculator, nici măcar telefon și încărcător. Pentru a lupta împotriva insomniei și pentru a vă bucura de un somn odihnitor, puteți opta pentru ceaiuri, suplimente naturale și remedii bio pe care le găsiți cu ușurință într-o farmacie online.

Apă. Apa ajută la eliminarea toxinelor din organism, ne menține hidratați și ne ajută să ardem calorii, astfel încât corpul nostru să funcționeze ireproșabil în fiecare moment. Atunci când suntem deshidratați, am putea crede că ne este foame, așa că încercați să beți mai multă apă pentru a vedea dacă vă este foame sau sunteți deshidratați. În mod ideal, bărbații ar trebui să consume 12 pahare cu apă pe zi, în timp ce femeile ar trebuie să consume 8 pahare cu apă. Dacă apa plată nu este o alegere prea încântătoare, încercați să o aromatizați cu lămâie, limetă, bucăți de căpșune, mentă proaspătă sau felii de castraveți. Stați departe de sucurile de fructe, băuturile dulci și de cantitățile prea mari de cafea. Energizantele nu sunt nici ele recomandate. Toate aceste băuturi dulci și acidulate mai degrabă vă deshidratează și vă încarcă organismul cu zahăr și calorii nedorite.

Caloriile contează. Oamenii care arată bine și par a fi în formă maximă nu numără fiecare calorie în parte, ci au grijă la tipul de calorii pe care îl consumă. Caloriile rafinate sau procesate încetinesc metabolismul, iar corpul trebuie să muncească și mai mult pentru a le prelucra, de aici și imposibilitatea de a slăbi. Optați, în schimb, pentru alimente integrale, neprocesate, pentru fructe și legume și pentru surse de proteine de calitate foarte bună, precum carne organică de pui, fasole, tofu și pește. Veți găsi într-o farmacie online tot ceea ce aveți nevoie pentru a începe chiar din acest moment să aveți un stil de viață mai sănătos. Puteți opta pentru suplimente alimentare, pentru ulei natural de pește, pentru pudre proteice și pentru o gamă variată de alimente organice. Nu uitați să citiți lista de ingrediente de pe orice produs pe care doriți să îl adăugați în coș atunci când sunteți la cumpărături. Dacă nu recunoașteți 95% dintre ingrediente, atunci probabil nu este o ideea prea bună să mâncați acel produs.

Stabilirea unui obiectiv personal. Pentru a vă bucura de succes, este necesar să stabiliți un obiectiv și să luptați pentru a vă îndeplini acel obiectiv. Este minunat să vă stabiliți obiective pe termen lung și pe termen scurt. Obiectivul final poate fi să slăbiți 25 de kilograme, în timp ce obiectivul pe termen scurt poate fi să nu mai beți suc o lună întreagă.

Într-un final, deși este mai ușor de spus decât de făcut, încercați să reduceți stresul. Oamenii care arată și care se simt bine încearcă să alunge stresul din viața lor. Atunci când nivelul de stres este ridicat, nivelul de corizol crește, ceea ce poate îngreuna pierderea și menținerea unei greutăți corporale sănătoase. Zece minute de meditație, practicarea unor exerciții fizice sau respirația profundă sunt toate modalități prin care puteți să țineți stresul sub control.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Distribuie 0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *