Exerciţii care te ajută să îţi păstrezi sănătatea mentală

Articol realizat de redacția Creative Art Copywriting cu informații din surse deschise. Acest articol nu a fost revizuit de un specialist. 
Prev1 of 4
Use your ← → (arrow) keys to browse

Nici pentru psihologi sau psihiatri delimitarea dintre sănătate mentală şi boală mentală nu este uşor de depistat. Boala mentală presupune dezechilibre pe acest palier al psihicului uman, dar şi aici se pot face departajări în funcţie de gravitatea simptomelor şi comportamentului fiecărui individ. Este greu de diagnosticat o trăsătură gen emotivitatea şi o tulburare severă.

Exercitii care te ajuta sa iti pastrezi sanatatea mentala

Picture 1 of 5

Însă ce este clar, depresiile, tulburările psihice, haosul ce se poate genera la acest nivel sunt inamici ai sănătăţii mentale. Iar sănătatea mentală este acea stare de bine, echilibru, acceptare, fericire, mulţumire, toate raportate la ceea ce le generează pentru fiecare individ în parte. Ceea ce aduce echilibrul şi fericirea cuiva poate fi cu totul diferit de ceea ce aduce bucuria altcuiva.
Important este să se căsească modalităţile prin care să ne putem hrăni cu bucurie, iubire, împlinire, fericire, acceptare, iertare, astfel încât sănătatea noastră mentală şi echilibrul interior să rămână într-o stare normală şi firească.

CONTINUARE – Vezi exerciţiile care te ajută să îţi păstrezi sănătatea mentală

Prev1 of 4
Use your ← → (arrow) keys to browse

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Distribuie 0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *